Stray!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Berichten niet kunnen zien

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Saphyra
Geografisch poezebeest
Saphyra


Aantal berichten : 64
Punten : 23

Berichten niet kunnen zien Empty
BerichtOnderwerp: Berichten niet kunnen zien   Berichten niet kunnen zien Emptyzo feb 28, 2010 3:51 pm

Nou heu.. moeilijk uitleggen; maar het komt erop neer dat ik reacties op bijvoorbeeld een rpg topic niet kan zien, terwijl er weldegelijk staat dat er gereageerd is. Dus vroeg ik me af, is dit gewoon een fout van de site of staan mijn instellingen niet goed?
Ik heb deze nagekeken maar ik kan er niets vreemds in vinden.
mvg ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Audri
Admin
Audri


Aantal berichten : 75
Punten : 35

Berichten niet kunnen zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: Berichten niet kunnen zien   Berichten niet kunnen zien Emptyzo feb 28, 2010 3:57 pm

Ik snap niet echt wat je bedoelt.. Geeft het icoon aan dat er gereageerd is maar zie je geen nieuwe reacties?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stray.actieforum.com
Saphyra
Geografisch poezebeest
Saphyra


Aantal berichten : 64
Punten : 23

Berichten niet kunnen zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: Berichten niet kunnen zien   Berichten niet kunnen zien Emptyzo feb 28, 2010 3:59 pm

Inderdaad, daarom vind ik het zo vaag :")
Terug naar boven Ga naar beneden
Audri
Admin
Audri


Aantal berichten : 75
Punten : 35

Berichten niet kunnen zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: Berichten niet kunnen zien   Berichten niet kunnen zien Emptyzo feb 28, 2010 4:00 pm

Hmm, ik zou niet weten waar dat aan zou kunnen liggen. Ik denk gewoon een bug van Actieforum.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stray.actieforum.com
Diesel
Geografisch poezebeest
Diesel


Aantal berichten : 27
Punten : 5

Berichten niet kunnen zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: Berichten niet kunnen zien   Berichten niet kunnen zien Emptyzo feb 28, 2010 4:04 pm

Op WS heb ik dat ook weleens, en op mijn eigen site ook actieforum, heb ik het ook, dus ik denk dat het gewoon aan de 'makers' ligt ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://disowneddogs.actieforum.com/
Saphyra
Geografisch poezebeest
Saphyra


Aantal berichten : 64
Punten : 23

Berichten niet kunnen zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: Berichten niet kunnen zien   Berichten niet kunnen zien Emptyzo feb 28, 2010 4:06 pm

Nu zie ik hem ineens wel... :")
nya, zolang reacties niet vaker op mysterieuze manieren weten te verdwijnen, besteed ik er geen aandacht meer aan :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Berichten niet kunnen zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: Berichten niet kunnen zien   Berichten niet kunnen zien Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Berichten niet kunnen zien
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stray! :: Non-RPG :: Suggesties, discussies & hulp :: Helpdesk-
Ga naar: