Ik denk niet dat iemand mij niet kent, maargoed, laat ik me toch maar voorstellen :'D
Ik ben Doreen, ook wel bekend als Door, Doowr Deur, Deurbel en alles wat met deuren te maken heeft, Dwr, Doortjah, D'reen enzovoorts. Ik ben 13 jaar en ik woon in Schiedam, zit op het Spieringshoek in Schiedam en doe 2 Havo. Ik ben jarig op 16 November :+
Ik hou van chocola, pizza, de meeste dieren en jongens Ik hou niet van koffie, roken, slangen/reptielen als huisdier die je levende beesten moet voeren en domme mensjes :]
Voor de rest heb ik één zusje genaamd Roseanna, ze is 8 jaar oud en wil óntzettend graag op Wolf Story. Dit verbied ik haar, aangezien ze dan nogal gaat lopen spammen lijkt mij :') Ik heb één kat, één hond, twee ratten, twee toverbal* konijnen en 7 -bijna 8- vogels.
Ik hou van chocola, pizza, de meeste dieren en jongens. En natuurlijk Abigail.
Ik heb het er even voor je bij gezet.. Omg, ik ben jarig op 2 november. Ik ben gewoon, zeg maar.. 14 dagen ouder. Omg, yey. En dan kan ik nog niet zoveel als jij. Grom. En Doowrscharrelei. Of gewoon scharrelei :d
Mizu
Aantal berichten : 22 Punten : 2
Onderwerp: Re: Audri zo feb 28, 2010 7:41 pm
Doowr Haay.. Uhm... Welkom op je eigen forum dan maar ;p
Lynn
Aantal berichten : 53 Punten : 10
Onderwerp: Re: Audri zo feb 28, 2010 7:49 pm
Doreen.. Super tof forum, welkom (A)
Diesel Geografisch poezebeest
Aantal berichten : 27 Punten : 5
Onderwerp: Re: Audri zo feb 28, 2010 9:02 pm
Doowr, ik ken die naam ergens van. Wie ben jij op WS?
Audri Admin
Aantal berichten : 75 Punten : 35
Onderwerp: Re: Audri zo feb 28, 2010 9:05 pm
Mijn bekendste account 'was' Kayla, maar die is nogal dood :') Verder ben/was ik Hollow, Duci en Espaye -enkel mijn bekendsten-