Stray!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Diesel>Naomi

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Diesel
Geografisch poezebeest
Diesel


Aantal berichten : 27
Punten : 5

Diesel>Naomi Empty
BerichtOnderwerp: Diesel>Naomi   Diesel>Naomi Emptyzo feb 28, 2010 9:05 pm

(Roep)naam: Naomi
Geslacht:Meisje
Leeftijd: Twaalluf
Ouders: Mijn ouders zijn gescheiden toen ik een baby was, nu is mijn vader hertrouwd en heeft nog twee kinderen, Freddy en Femke (L). Mijn moeder heeft een vriend gehad, en daaruit is mijn andere broertje ontstaan (Niels). Later is ze bij die vriend weggegaan en heeft nog een keer een vriend gehad, maar die is ook weg.
Broertjes en zusjes:
Femke, meisje, 6 jaar.
Freddy, jongen, 3 jaar.
Niels, jongen, 8 jaar.
Uiterlijk ikke!
Ik heb donkerblond haar, met lichtere plukken aan de onderkant, dit is natuurlijk, mijn hele haar zal later donker worden, net als bij mijn vader Very Happy Ik heb blauw/grijz/groene ogen, waar ik trots op ben XD. Ik heb verder puistjes Sad Maar die gaan ook weg met spulletje van de dokter Very Happy
Hobby's
Mijn hobby's zijn paardrijden, wat ik al bijna drie jaar doe ;D Tekenen, wat ik erg leuk vind, vooral paarden! Eten, Ghehe, maar ik word er nooit dik van, dus dat is een voordeel Very Happy Slapen, zo lekker in mijn bed met Riviera Maison deken Very Happy
Speciale dingen
Ik heb Sulcus Glottidis, een weinig voorkomende handicap op mijn stembanden, er loopt zegmaar een soort groef over beide stembanden, in de volledige lengte, en mijn stembanden kunnen niet goed tegen elkaar. Er komt dus heel moeizaam geluid uit, wat ook hees klinkt, verder kan ik flauwvallen als ik een te lange zin zeg. Dat is best wel grappig denk ik zelf XD Maar het is niet echt handig, aangezien ik minder kan kletsen XD
Huisdieren
Ik heb ook huisdieren:
Bij mijn vader:
Tyson(hond, reu , Engelse Stafford)
Terka(Hond, teef, Mechelse herder.)
Knabbel: (Rat, vrouw)
Babbel: (Rat, vrouw)
Bij mijn moeder:
Gandhi: (Kater zonder ballen, Blauw Wit Harlekijn Pers)
Diesel: (Poes, zwarte Pers met soort Colorpoint print, maar dan helemaal zwart.)
Schurfie: (duif, man, witbont.)
Princess: (Kras duivin)
Elizabeth; (kras duivin, kindje van Schurfie en Princess.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://disowneddogs.actieforum.com/
 
Diesel>Naomi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Diesel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stray! :: Non-RPG :: Non-RPG :: Hellos & Goodbyes-
Ga naar: