Stray!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Grote hopen puin

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 10:17 pm

Ayame likte haar lippen af ze had lekker gegeten vandaag en heeft haar laatste buit gedeeld met een lieve kitten. Ze keek om haar heen ze zag weer die grote hopen met puin allemaal afal resten en kapotte auto's maar het is interesant. Ayame was hier dan ook voor de auto's ze wou alles even erin gaan bekijken. Ze nam een sprongetje op een band en sprong een auto in. Er lagen veel spullen ze zag een stuur,drempel en nog meer je kon het niet opnoemen ze zetten haar poten op het stuur en begon een beetje heen en weer te draaien de auto deet niks dat wist Ayame maar het was wel erg leuk om te doen. Ze sprong de deur uit en keek de omgeving goed af als ze een clan zou beginnen is deze plek mischien wel juist, veel spullen en je kan op veel plekken slapen. Maar het stinkt en kan gevaarlijk zijn vooral als ze jongen gaan krijgen. Ze schudden het uit haar hoofd een vuilnisbelt is inderdaad te gevaarlijk voor een clan plek. Ze zuchte bij de gedachten en dacht na over een andere plek het bos zou handig zijn het stinkt vaak niet en het is niet altijd gevaarlijk als je goed op de jongen past. Het park zal mischien kunnen aangezien daar erg veel struiken zijn maar kinderen die aan je staart trekken en honden die worden uitgelaten zijn ook niks voor een clan. Van al het denken liep Ayame bijna tegen een band op ze maakte snel een schijnbeweging en zuchte "net optijd" zei ze ver luisterd tegen zich zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tifa

Tifa


Aantal berichten : 65
Punten : 33

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 10:25 pm

Tifa was moe van het lopen.
Ze had vandaag al 3 klappen gekregen op de markt,
op zoek naar voedsel.
Toen had ze het gehad.
Ze bedacht zich dat het wel leuk zou zijn om andere stukken van de stad te verkennen.
Ze was al op verschillende plekken geweest vandaag.
Het park bijvoorbeeld.
Maar daar vond ze het niet leuk.
Te veel honden.
Ook was ze door de buitenwijken gelopen.
Maar daar was het veel te rustig en netjes.
En het deed haar denken aan haar mensen van vroeger.
Dus was ze nog verder gelopen.
Nu liep ze door een industrie gebied.
En ze moest eerlijk toegeven.
Ze was verdwaald.
Ze wist niet meer welke kant ze op moest om thuis te komen.
In de verte zag ze grote heuvels.
Ze dacht als ik daar nou op klim, kan ik misschien mijn huis zien.
Maar toen ze dichterbij kwam,
zag ze dat die heuvels bestonden uit auto's.
Wat raar dacht ze.
Ze liep een paar rondjes om de heuvel, toen ze een andee kat zag.
Een rooie poes.
Misschien wist die de weg naar huis wel.
Ze begon omhoog te klimmen, richting de poes.
Ze moest uit kijken waar ze liep.
Overal staken scherpe stukken metaal uit.
Na een tijdje ploeteren was ze bijna bij de poes.
"Hoi" zei ze en ging even zitten om op adem te komen.
Dit klauteren was ze duidelijk niet gewend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://daantje-maantje0-tifa.blogspot.com/
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 10:31 pm

Ayame zat stil en likte haar rode pootje af ineens werd haar aandacht getrokken aan een zwarte kat die de berg van puin opklouterde. De kat ging ineens voor haar zitten en zei hoi. Ayame opende haar ogen wat wijder en keek de kat met grote ogen aan hijgen was zij niet gewend de kat hijgde niet maar was best wat adem verloren merkte ze. "Hoi ik ben Ayame" zei ze vriendelijk en vrolijk tegen de zwarte poes het was duidelijk een vrouwtje ze had eigenlijk bijna geen mannetjes nog gezien alleen maar vrouwtjes. Ze zuchte even en ging verder met haar rode vacht wassen ze keek even naar het autowrak waar ze net was ingeklommen het was een rode auto wat niet meer zo opvallend was door de laag stof en andere viezigheid die erover heen zat geplakt of gevallen wat dan ook. Ze keek de kat weer aan ze vond het onbeleefd van haar om zich zomaar om te draaiden naar de auto die leefde niet eens. Ze zei niks en wachten verder op antwoord van de zwarte kat ze was niet helemaal zwart want had ook een wit neusje. Ze keek de kat eens goed aan en onthield goed hoe ze rook en hoe ze eruit zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tifa

Tifa


Aantal berichten : 65
Punten : 33

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 10:36 pm

"Ik ben Tifa.
Ik woon op de markt en ik ben verdwaald.
Weet jij hoe ik weer terug moet?
Wat is dit eigenlijk voor plaats?"
Tifa zei maar niks meer.
Ze had het weer gedaan.
Ze stelde altijd te veel vragen.
Maar dat deed ze alleen maar uit nieuwsgierigheid
en een beetje omdat ze verlegen was.
Ze keek om zich heen, naar alle auto wrakken en andere zooi.
Ze vond het wel cool.
Een mooie plek voor een club of zo.
Maar ja, daar moest je andere katten voor hebben,
en zij was altijd maar alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://daantje-maantje0-tifa.blogspot.com/
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 10:41 pm

Ayame luisterde naar elke vraag van de kat die zich had voorgesteld als Tifa ze knikte en keek de kat goed aan. "Je kan terug door hier naar beneden te gaan daar langs de bomen de weg voorzichtig over en je ziet alle kramen weer" zei Ayame vriendelijk deze kat had ze al een keer eerder gezien op de markt. "Hier zijn auto wrakken en allemaal vieze zooi niks bijzonders" zei Ayame en wachten op het volgende wat Tifa zal gaan zeggen niks maar geen vragen. "En ik ben Ayame" stelde ze zich nog even snel voor ze vond eht erg onbeleefd van haar zelf om haar naam niet te zeggen dat hoorde niet bij haar maar ze zei niks er over in hoop dat het Tifa niks uitmaakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tifa

Tifa


Aantal berichten : 65
Punten : 33

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 11:04 pm

"Oh, dank je wel.
Zeg, woon jij hier?
Ik zat net te denken dat dit wel een erg leuke plek zou zijn voor een club ofzo.
Maar misschien is dat wat te kinderachtig."
Tifa keek om haar heen.
Ze vond het hier toch wel spannend.
Als ze zo weer terug naar huis ging,
moest ze goed de weg onthouden.
Ze wilde hier vaker komen.
Het voelde een beetje als op ontdekkingstocht gaan.
Wie weet wat je hier allemaal kon vinden.
En je kan hier vast goede slaapplekken vinden.
Maar het was hier wel een beetje stil.
Ze keek de rooie poes lachend aan en zag dat deze naar haar terug lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://daantje-maantje0-tifa.blogspot.com/
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 11:08 pm

Ayame keek de zwarte kat aan ze was erg vriendelijk merkte ze. Tifa had alweer een vraag gesteld ze gaf er vriendelijk antwoord op: "Nee maar ik ga mischien een clan starten hij zal Cat Fire heten maar mischien ben ik niet goed genoeg ervoor ik zoek wel leden dan als je wilt zal je mischien mogen maar mischien ik weet het echt niet" zei ze maar ze was er zeker van dat ze uiteindelijk toch een eigen clan zal hebben ze keek Tifa vrolijk aan an krapte even achter haar rode oortje haar ogen twinkelde ze waren groen blauw een mooie kleur van Ayame zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 11:19 pm

simonella liep over de vuilnis belt en at af en toe een muisje , ander diertje of een stukje van het voedsle wat mensen hadden achtergelaten.
ze zag een aantal katten zitten en liep er op af
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Tifa

Tifa


Aantal berichten : 65
Punten : 33

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 11:23 pm

"Een eigen clan, wow, das wel cool.
Misschien doe ik dat ook wel.
Watvoor clan moet jouw clan worden en heb je al leden?"
Op het moment dat ze dat zei, zag Tifa in haar ooghoeken wat bewegen.
Ze sprong op haar poten en begon te blazen.
Maar toen zag ze dat het een klein poesje was.
Ze stopte met blazen en keek het poesje geschrokken aan.
"Wil je ons niet zomaar besluipen! Je liet me schrikken"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://daantje-maantje0-tifa.blogspot.com/
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 11:28 pm

's..sorry' zei ze.
'ik.... ik probeerde alleeen maar....'ze wist niet egt iets te zeggen ze was geschrokken door de poes.
ze ging zitten en keek schuldig naar de poes 'echt , sorry'
ze voelde zich echt schuldig ze had niemand bang willen maken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 11:29 pm

Ayame keek Tifa aan en knikte ze dacht er even over na neutraal en ze had geen leden. Ze gaf dus antwoord: "Ik heb nog geen leden maar mischien later" zei ze kalm met veel hoop in haar kalme poesenstem. Ayame stond een beetje met haar staart heen en weer te zwiepen en een beetje over niks te dromen ze stond er maar als een katten stanbeeld. Ayame hoorde Tifa blazen naar een kleine kitten. Ayame liep naar de kitten toe "Ik ben Ayame" zei ze vrolijk tegen de kitten ze vond het leuk om nieuwe vrienden te maken ze had trouwens al een andere kitten ontmoet de naam was ze even kwijt maar ze was zeker heel aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 11:34 pm

'hoi' zei ze nu iets minder timide 'simonela'
ze werd zelf ook vrolijk door de rode poes , en ze begon ene beetje met haar muisje , wat ze had gescharreld
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 11:52 pm

Ayame lachte toen ze het kleine kittentje zag ze vond het altijd fijn om jonge katten te zien ze werd er altijd vrolijk van. Ze keek haar aan en dacht een beetje na wie ze allemaal kende het had geen zin daar over te denken je had er niks aan maar het was vaak een fijn gevoel. Ze schoof een beetje in de viese grond met haar rode pootje en keek op naar Simonella en toen weer naar Tifa ze gaf een grote geeuw en keek ze aan ze zal zometeen een plek zoeken om even te gaan slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 11:54 pm

simonella keek naar Ayame.
'moe?'ik ook hoor , een beetje maar ik heb net al geslapen:)

(sorry geen inspi)


(moet nu gaan:( heb morgen stage 2 weken lang! op de manege van 8.30 tot 18.00 doeg! misschien tot morgen)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyzo feb 28, 2010 11:56 pm

Ayame knikte als teken van ja naar Simonella. "Ik ga" zei ze en liep langzaam weg ze klom een beetje over de bergen en zocht een mooie buis op ze trok iets zachts erin en ging liggen en viel meteen in slaap met haar rode ogen gesloten droomde ze langzaam en wachten tot ze wakker werd.

(inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tifa

Tifa


Aantal berichten : 65
Punten : 33

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyma maa 01, 2010 2:47 am

Tifa bleef daar staan, terwijl de andere katten een slaapplek voor de nacht gingen zoeken.
Ze wilde hier niet blijven.
Ze moest weer naar huis.
Maar het werd al donker en
ze kende dit deel van de stad niet zo goed.
Misschien waren hier wel gevaarlijke clans.
Snel klauterde ze de berg van autowrakken weer af en
ging de richting op die de rode poes haar had gewezen.
Ze bleef in de schaduwen en liep snel door.
Een enkele keer stond ze stil,
geschrokken van een onbekend geluid.
Maar meestal waren dat auto's of andere mensen geluiden.
Ze kwam geen andere katten tegen en al gauw zag ze de vrachtwagens staan,
die de marktspullen aan het inpakken waren.
"Net op tijd voor het avondeten", dacht ze.
En ze liep naar de slagerskraam, op zoek naar restjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://daantje-maantje0-tifa.blogspot.com/
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Emptyma maa 01, 2010 2:22 pm

Ayame opende één van haar ogen en bekeek haar omgeving nog een keer er was niks verdachts aan en mischien zal ze binnenkort haar clan gaan starten. Maar het was mischien gevaarlijk en ze kon het dan niet aan ze keek nog eens naar de duizende sterren die om de maan dansde in de donkere hemel van de nacht. Het was hier vredig en rustig Ayame viel zo weer in slaap door de kalmte hier waren ook niet vaak heel veel katten maar vaak waren er wel een aantal. Ze lag op een soort handdoek in een buis het was er lekker warm en het zal een mooie plek zijn voor een clan en mischien ook nog wel een andere plek als dat zal kunnen ze zuchte diep en spuurde haar omgevig goed af. Na een enkele tijd sloot ze haar ogen en viel lekker in slaap wachtend op de volgende dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Grote hopen puin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote hopen puin   Grote hopen puin Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grote hopen puin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stray! :: Buiten de stad :: De vuilnisbelt-
Ga naar: