Stray!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 dogs! terrible

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Pluisje

Pluisje


Aantal berichten : 26
Punten : 25

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 6:32 pm

´´ Ik woon samen met een hond. ik weet wel wat ik moet doen om te laten
zien dat ik de baas ben´´ zei ze lachend. Ondertussen klom ze uit de boom.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 6:34 pm

'oke'zei simonella
dan is huiskat zijn toch nog ergens nuttig voor. dacht ze.

(ik ga off kay?Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Pluisje

Pluisje


Aantal berichten : 26
Punten : 25

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 6:49 pm

Ze gaat rustig op de grond zitten en kijkt voor haar uit ze zucht even.


Okay
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 7:19 pm

Panda snapt haar niet.'Waar HEB jij het over?' vroeg hij, 'Deze hond is vijandig!' Pluisje legde uit over dat er een hond bij haar woonde. 'Ja hallo,' zei Panda, 'Die hond is misschien aan jou gewend, maar deze hond niet hoor!', en de hond blafte wild. 'Weet je wat', zei Panda, ga maar eens naar beneden! Kijken of die hond dan nog steeds zo aardig voor je is!', schreeuwde hij nu. Simonella knikte. 'Nou, ga je nog?', vroeg Panda. Hij zag Pluisje aarzelen terwijl ze naar de wilde hond keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pluisje

Pluisje


Aantal berichten : 26
Punten : 25

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 8:03 pm

2 dingen

1 de hond is al weg dankzij pluisje
2 ik speel liever Pluisje zelf en ze aarzelt nooit en al doet ze het dan laat ze het niet zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 8:04 pm

Alsof een hond wordt afgeschrikt door een huiskat. Pff. Die vecht echt wel terug hoor hallo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pluisje

Pluisje


Aantal berichten : 26
Punten : 25

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 8:07 pm

Waarom doe je zo pissig ik heb niet gezegt dat de hond wegrent en diegene heeft zelf een hond dus ze heeft er wel verstand van
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 8:10 pm

Ik doe niet pissig Shocked
Maar zou je niet denken dat ze alleen verstand heeft van die hond? Want honden kunnen alleen met katten omgaan als ze dat al van jongsafaan doen. Of het moet een hele lieve hond zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Pluisje

Pluisje


Aantal berichten : 26
Punten : 25

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 8:12 pm

Alsof een hond wordt afgeschrikt door een huiskat. Pff. Die vecht echt wel terug hoor hallo.

jou zin deze lijkt niet echt vrolijk meer een arrogante of pissige zin. ik denk niet dat arro bent
dan moet je wel pissig zijn omdat je wilt dat de hond niet snel weg is ofso????
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 8:21 pm

Dat is verveeld
Zon soort stem bedoel ik daar te hebben
Arrogant heeft daar niets mee te maken
Pissig ook niet dan doe je meer met uitroeptekens en reageer je feller
Nu alsjeblieft
Kunnen we weer doorgaan met die topic!?
Da's namelijk ook een reden, dat met die hond dat de hele topic erover gaat dat honden vervelend zijn en dus niet snel af te schrikken
Einde
Doorgaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pluisje

Pluisje


Aantal berichten : 26
Punten : 25

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 8:25 pm

er kan toch later een andere hond komen het is niet de bedoeling dat je de hele tijd
wegrent voor een hond dan doe je alleen maar het zelfde maar okej jij je zin

Pluisje loopt naar een andere boom en klimt erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 8:30 pm

Maar dit is toch al de tweede hond of niet?
Oke ik kap al
Sorry ik maak nogal snel ruzie als er vijandig gepraat wordt
Of als iets nergens op slaat of zo tongue

Panda en Simonella gaan naar het meer
'Dit water is heerlijk', zegt Panda, 'Het is schoon, absoluut niet vervuild en... er zwemmen vissen in! Bovendien komen er bijna geen honden, want die mogen hier niet zwemmen. Alleen om te drinken dus! Als het van hun baasjes mag...', Panda glimlachte en begon te drinken. De hete zon maakte hem dorstig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pluisje

Pluisje


Aantal berichten : 26
Punten : 25

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 8:32 pm

Pluisje strekte zich even uit en ging rustig liggen ondertussen zet ze der nagels
in de boom.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 8:52 pm

(haha! pluisje hiero:P en ik zelf ook trouwens afentoe kunnen ook wel eens snel cahgi zijn en ik zelf kan er ook niet tegen als mesne ergens over gaan zeuren asl het nergens opslaat maar goed...,,,., idd verder met dit topic xD. en jep dit was de 2e hond xDow en by the way mijn eigen hond qoont al idd zijn hele leven bij ons met 2 katten en hij vind verder alle andere dieren leuk en wil overal (ook met alle anderen dieren = katten) spelen en hij is veet lief! <3)

simonella dronk wat van het water. het was inderdaad heel erg lekker. 'oke , geen honden. mooi!Smile' zei ze.
simonella ging op haar zij liggen , lekker in de warme zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Pluisje

Pluisje


Aantal berichten : 26
Punten : 25

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 8:54 pm

mij zie je niet snel meer in dit topic reageren ik erger me eraan dat panda ook Simonella speelt zo kan Panda der bij de andere katten weghalen zoals net
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyvr maa 12, 2010 8:57 pm

(???)

simonella lag nog steeds lekker in de zon. ze keek naar panda.
'zullen we zo wat gaan doen? oke , in de zon liggen is ook leuk enzo hoor maar..,,,' zei simonella
ze ging zitten en keek naar panda
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 9:46 am

(( Nou zeg Pluisje, ik doe toch niets ergs bij die katten of zo? En anders zeggen ze dat en dan haal ik het weg. Bovendien mogen andere katten mij ook spelen. Het is maar een kort zinnetje, gewoon om alles wat realistischer te laten lijken, anders is het zo van dat bijvoorbeeld eerst Simonella heel veel zegt en doen en bijvoorbeeld al weer ergens anders is, en dat Panda helemaal niets doet. Daarna is het andersom en doet en zegt Panda weer heel veel en Simonella niets. Die korte zinnetjes schrijf ik zodat die andere katten een beetje bij blijven, niet om ze dwars te zitten. Eigenlijk dus juist om ze te helpen. Snappiee?

Sorry hoor ik kan er niet over ophouden Very Happy xx ))

Panda ging er bij liggen. 'Lekker hè, die zon...', zei hij. Hij waste zijn pootje en deed zijn ogen dicht. Hij genoot van de combinatie van koel gras en de warme zon over zijn vacht. Hij begon er van te spinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 10:17 am

simonella hoorde panda spinnen , het was heel schattig! ze giechelde even.
panda keek haar even aan , waardoor simonella zich een beetje ongemakkelijk/betrapt(hoe je het ook wilt noemen xD) voelde en ze ging zelf weer liggen in het gras. ze deed haar ogen toe om van de warmte te genieten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 10:26 am

Panda merkte dat Simonella hem hoorde spinnen en hij schaamde zich een beetje. toch ging hij door... hij kon het ook niet helpen! Totdat... er een hond aan kwam...
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 10:30 am

simonella keek geschrokken op.
'panda?' vroeg ze zacht 'daar is een hele grote hond'!
ze maakte zich zo groot mogelijk en blies mat al haar haren recht overeind.
het hielp niet , de hond blafte en kwam dichterbij , rennend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 10:38 am

Panda zag hoe Simonella zich verweerde tegen de dichterbij-komende hond. 'Simonella! Snel! Ren naar dat eilandje in het meer!', riep Panda, terwijl hij naar een klein hoopje zand in het meer wees. Er waren geen bomen in de buurt, anders moest je langs de hond. Panda maakte een grote sprong en belandde op het zand eiland, en hij blies nog naar de hond. Simonella sprong ook...
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 10:41 am

ze viel in het water en ging even kopje onder , toen ze boven kwam zwom ze zo snel als ze kon naar het eilandje.
simonella rilde van de kou.
de hond kwam dichterbij en was nu bijna bij het meertje...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 10:53 am

Panda schrok. 'Simonella, je bent ijskoud!' De hond werd teruggeroepen door zijn baasje nadat die zag dat Simonella door zijn hond in het water viel. Panda likte Simonella's hoofdje schoon. 'Gaat het?', vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 10:58 am

'ja , het gaat wel' zei ze bibberend panda likte haar hoofdje schoon waardoor ze eerst een beetje schrok maar toen ze een beetje van de schrik bekomen was likte ze haar pootje schoon , en zorgde ervoor dat ze panda geen kopstoot gaf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 11:03 am

Panda glimlachte. 'Kom', zei hij, 'We gaan een warm plekje opzoeken. Wat dacht je van de markt? Bij het afval liggen altijd oude tapijten en kleden.'

( Als je naar de markt gaat kun je wel even naar mijn topic gaan, die heet Drukte! )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





dogs! terrible - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dogs! terrible   dogs! terrible - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dogs! terrible
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Disowned Dogs (RPG)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stray! :: De stad :: Het park-
Ga naar: