Stray!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nog een voorstelling ^^

Ga naar beneden 
+2
Audri
Pinto
6 plaatsers
AuteurBericht
Pinto

Pinto


Aantal berichten : 8
Punten : 5

Nog een voorstelling ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Nog een voorstelling ^^   Nog een voorstelling ^^ Emptyma maa 01, 2010 2:56 am

Hallo,

Ik ben Linda en ook ik ben hier via Kattenplaza gekomen. Beter gezegd, via Tifa die mij vertelde dat zij een PB had gekregen op kattenplaza.

Ik ben 25, dus gelukkig niet de oudste Razz

De kat op de foto is Pinto, mijn oudste Very Happy Pinto is precies zoals ik hem omschrijf in zijn character sheet. Een goedzak, doch laat hij niet over zich heenlopen en is hij qua kracht andere katten vaak wel de baas.

Verder heb ik ook nog Mystic (3.5) en Rambo (bijna 3 jaar), misschien dat ik later ook nog wel een account voor hen aanmaak. Eerst maar eens zien hoe ver ik kom met deze haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Audri
Admin
Audri


Aantal berichten : 75
Punten : 35

Nog een voorstelling ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een voorstelling ^^   Nog een voorstelling ^^ Emptyma maa 01, 2010 8:12 am

Welkom Pinto! Wat leuk dat je ook je eigen kat speelt, ik vind zijn ogen heel mooi Smile

Ik wens je veel plezier toe op Stray!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stray.actieforum.com
Lynn

Lynn


Aantal berichten : 53
Punten : 10

Nog een voorstelling ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een voorstelling ^^   Nog een voorstelling ^^ Emptyma maa 01, 2010 7:16 pm

Welkom Pinto/Linda, veel plezier op Stray.
Ik denk dat je dat wel gaat lukken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

Nog een voorstelling ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een voorstelling ^^   Nog een voorstelling ^^ Emptyma maa 01, 2010 7:18 pm

Lian veel plezier mischien is dit wel de nieuwe WS.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shakti

Shakti


Aantal berichten : 34
Punten : 18

Nog een voorstelling ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een voorstelling ^^   Nog een voorstelling ^^ Emptyma maa 01, 2010 7:20 pm

Welkom hier! Very Happy
Volgens mij is het echt een hele slimme zet geweest om iedereen op KattenPlaza een PB te sturen, hehehe ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mormel

Mormel


Aantal berichten : 58
Punten : 23

Nog een voorstelling ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een voorstelling ^^   Nog een voorstelling ^^ Emptyma maa 01, 2010 7:46 pm

Wat een poepie! Very Happy
En leuk dat er toch nog wat mensen van Kattenplaza komen. Smile Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nog een voorstelling ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een voorstelling ^^   Nog een voorstelling ^^ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nog een voorstelling ^^
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stray! :: Non-RPG :: Non-RPG :: Hellos & Goodbyes-
Ga naar: