Stray!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 I have never seen this before

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyma maa 01, 2010 6:20 pm

Ayame liep over een stenen pad de stenen lagen uitelkaar en er tussen zat veel zand het was donker en de maan stond aan de hemel samen met de duizenden sterren. Ze kwam bij een grote stenen boog aan waarop stond: 'Hier ligt Jezus' Ayame wist niet wat of wie Jezus was en liep naar binnen het was rustig en er lagen veel grote stenen versierd en niet versierd. Ayame liep langzaam rond en bekeek alles goed maar ze vond het eng worden hier helemaal alleen er was voor de rest niemand behalve zij ze hoopte dat één van de andere katten die ze kenden of niet hier ook waren. Na enkele minuten realiseerde ze zich dat spoken en dat soort dingen helemaal niet bestaan en liep ze vast beraadt verder maar heeft het niet door als ze voor de grap iemand haar liet schrikken maar dat zal niet. Ze liep rond met haar staart omhoog en kopje net als haar staart omhoog haar rode vacht zag je mischien een beetje in deze donkere nacht. Ze keek om haar heen en er was eigenlijk niet veel bijzonders maar ze vond het fijn als er een andere kat bij was die ze kende wie maakte haar niet veel uit als ze maar vriendelijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Audri
Admin
Audri


Aantal berichten : 75
Punten : 35

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyma maa 01, 2010 6:30 pm

Zo een vage plaats had Audri nog nooit gezien. Ten eerste stónk het er gewoon naar verderf en verrotting, maar het raarst was toch wel de grote, stenen boog waarop stond: "Jezus is hier." Wat een Jezus was zou Audri niet weten.. En ze nam maar aan dat iemand een fout had gemaakt en het de bedoeling was dat "Je zus is hier." in de boog gegraveerd was.. Maar zelfs dat was niet logisch. Audri had Laure al lang niet meer gezien, en het was niet iets voor Laure zich schuil te houden in zo'n rare plaats.

Naarmate Audri verder liep, kwamen er steeds meer rare stenen omhoog uit de grond. Ze hadden een rare vorm en in sommigen stond ook wat gegraveerd. Opeens botste ze tegen wat wolligs aan, iets wat ook een kat bleek te zijn.
"Oeps, sorry.." mompelde ze dan wat onhandig. Ze was zo gefascineerd door de dingen die de mens had gemaakt dat ze helemaal niet meer oplette waar ze naartoe liep.
"Ik ben Audri, en jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stray.actieforum.com
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyma maa 01, 2010 6:41 pm

Ayame keek haar grote ronde ogen uit tot ze gestoord werd door iets wat tegen haar op botsten en sorry zei. "Geeft niet hoor" zei Ayame vriendelijk de kat stelde zich voor als Audri ze was wel vriendelijk leek haar maar ze gaf antwoord: "Ik ben Ayame" zei ze vrolijk. Ze vond de meeste dingen vreselijk hier en het stonk er nog ook naar lijken de geur kende ze van vroeger maar dat was niet al te goed. Aangezien het nacht was en donker vond Ayame het maar enger worden. Ze liep naar een steen toe en sprong op van een blaadje dat omhoog vloog en dijnsde naar achteren toen ze door had dat het enkel een geel blaadje was keek ze wat erop stond ze was nieuwschierig. 'Hier rust Asley Frek' dit las Ayame voor ze kende helemaal geen Asley wat voor kat heet nou Asley, Asley Frek. Ze hield haar schouders op en rende weer terug naar Audri "Sorry dat ik weg liep" zei ze met spijt en keek weer naar Audri. Haar vacht leek op die van een huiskat maar dat was ze niet en daar was ze wel vaker voor aangezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Audri
Admin
Audri


Aantal berichten : 75
Punten : 35

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyma maa 01, 2010 6:54 pm

De andere kat, die zich had voorgesteld als Ayame, leek wat zenuwachtig om het feit dat het donker was. Ayame liep een rondje, zei wat, liep weer terug naar Audri en vertelde haar dat het haar speet dat ze wegliep.
"Maakt niet uit," zei Audri dan. Even keek ze rond. De dichtstbijzijndste grafsteen was laag genoeg om op te springen, en Audri besloot dat dan maar te doen. Haar slanke lichaam had zich snel op de steen verplaatst en ze voelde dat er mos op de steen groeide. Dat was altijd lekker om op te liggen.

Audri keek nu de kat weer aan, met een schuin hoofd, waarna ze ging zitten. "Waar kom je vandaan, Ayame?" vroeg ze dan maar om de stilte te verbreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stray.actieforum.com
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyma maa 01, 2010 7:01 pm

Ayame merkte de stilte en vond dat nooit fijn vooral niet in het donker ze keek Audri weer aan ze zei wat een vraag aan Ayame ze vond het fijn dat de stilte was verbroken. "Ik weet het niet zo goed maar ik kom uit een container waar het altijd stonk ik ben er aan gewend maar haat de stank eigenlijk nog steeds en ik werd vaak bedolven onder puin en ik moest er elke keer weer worden uitgehaald door mijn vader en moeder maar één dag kwamen ze niet meer terug en toen was ik helemaal alleen hier" zei ze meer wou ze niet over haar verleden zeggen aangezien ze heel vaak bijna om het leven was gekomen en daar wou ze het niet over hebben met niemand maar het moest er mischien toch een keer uit. Ze lachte weer een beetje en sprong met haar rode lijf ook op de steen die laag genoeg was naast Audri het was mos dat was fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Audri
Admin
Audri


Aantal berichten : 75
Punten : 35

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyma maa 01, 2010 7:07 pm

"Oef, een container? Waar tweepoot hun troep in gooien? Lijkt me niet zo fijn.." zei Audri, haar gezicht vertrok een beetje.
"Ik ben geboren onder een oude hooischuur. Je kon erin komen door een ruime spleet die eronder zit, en het was redelijk groot. Jammer genoeg niet erg hoog." besloot Audri dan maar te vertellen, dat leek haar wel zo vriendelijk.

In haar vacht had een vlo besloten haar oor te laten jeuken, Audri hief haar achterpoot en krabte erachter.
"Ik ben nog nooit bijna doodgeweest, maar de man die vis verkoopt op de markt zou wel zo'n typ zijn een kat te vermoorden. Ik haat hem." mompelde ze dan terwijl ze even aan haar pootje likte en die over haar oor haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stray.actieforum.com
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyma maa 01, 2010 7:12 pm

Ayame luisterde naar wat ze zei en gaf ook weer antwoord. "Ja en het stonk heel erg" ze keek Audri aan het was een zeer vriendelijke poes. Ze begon ook te vertellen over haar verleden. En gaf weer antwoord: "Ook niet fijn als je zo ver moet bukken lijkt mij" zei Ayame vriendelijk tegen Audri. Ze luisterde naar Audri aangezien ze nog verder vertelde. Daar gaf ze ook antwoord op waarbij haar gezicht een beetje zielig eruit zag en haar oortjes platter gingen. "Ik wel maar wil het er liever niet over hebben" zei ze nogal sip maar daarna lagde ze weer ze moest er gewoon niet aan denken en het ging zo weer over. Ze krabde ook een beetje achter haar oor het jook erg er zaten vast vlo's of stofjes in het kon ook wat anders zijn maar dat maakte haar niet uit niet er aan denken en de jeuk is weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
xlolx

xlolx


Aantal berichten : 8
Punten : 6

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyza maa 06, 2010 11:47 pm

ze ziet een paar katten en loopt er heen "hooi "zegt ze en ze kijken je aan. "ik ben xlolx"zegt ze.
zo wat zijn jullie aan het doen? vraagt ze? ze loopt een stukje weg en gaat zitten. ze kijkt om zich heen.


Laatst aangepast door xlolx op zo maa 07, 2010 11:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyzo maa 07, 2010 7:21 pm

simonella liep over het kerkhof. het was hier stil op een paar katten na dan. ze liep er op af er stond een poes net buiten het groepje katten. 'hoi'zei ze tegen de poes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
xlolx

xlolx


Aantal berichten : 8
Punten : 6

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyvr maa 12, 2010 5:34 pm

"Hoi. ik ben xlolx"zegt ze. ze kijkt naar haar . ze is niet zo groot en lijkt haar wel een aardige kat. " wie ben jij?"vraagt ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyvr maa 12, 2010 5:37 pm

'ik ben simonella' zegt ze.
ze kijkt even rond en wast haar pootje en krabt even achter haar oortje.
haar snorharen en oortjes staan vrolijk en nieuwsgierig naar voren
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
xlolx

xlolx


Aantal berichten : 8
Punten : 6

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyvr maa 12, 2010 5:39 pm

ze krabt achtere haar oor. "ben je allen hier?"vraagt ze. ze springt op een grafsteen en gaat er boven op zitten. ze likt haar vacht schoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyvr maa 12, 2010 6:02 pm

'ow ja.. ik ben hier alleen' zei simonella
'het is oke , ik ben al een tijdje alleen , maar soms is het wel heel erg eenzaam hoor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
xlolx

xlolx


Aantal berichten : 8
Punten : 6

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyvr maa 12, 2010 6:13 pm

"ik vind het wel fijn om soms alleen te zijn. lekker rustig"zegt ze. ze gaat zich wassen. ze houd simonella in de gaten, maar die zit gewoon te zitten .wat is ze van plan?waarom zou ze tegen me gaan praten?
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyvr maa 12, 2010 6:19 pm

(lol ik heb geen inspi xD)

simonella kijkt met haar koppie scheef naar xlolx. ze is zich aan het wassen , maar houd haar in de gaten.
'wat is er?' vraagt simonella
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
xlolx

xlolx


Aantal berichten : 8
Punten : 6

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyvr maa 12, 2010 6:31 pm

ze stopt met wassen "helemaal niks. waarom zou er wat zijn?"vraagt ze. ze gaat weer verder met wassen. ik hou haar wel in de gaten, zometeen gaat ze nog wat doen. ze stopt met wassen en kijkt haar aan. ik hoop voor haar dat ze niets gaat doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyvr maa 12, 2010 6:33 pm

(sorry nog geen inspi xD ik ga zo ff off hieri dan hhoowr niet op q;))

'oke' zei simonella.
ze waste haar pootje even en ging liggen in de zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
xlolx

xlolx


Aantal berichten : 8
Punten : 6

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyvr maa 12, 2010 6:35 pm

ze springt er af en gaat in de schaduw zitten ze blijft naar simonella kijken. "waarom ben je hier eigelijk?"vraag je.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Emptyvr maa 12, 2010 9:15 pm

'ik ben nu al 6 maanden alleen , en ik ben al op een paar plaatsen geweest , maar nog niet hier , en ik hoorde dat het hier rustig was enzo..,, dus toen ben ik hier heen gegan en toen kwam ik jou tegen' zei ze.
'dus daarom ben ik nu hier' ze glimlachte even 'maar hoezo? vind je het erg dat ik hier ben'? vroeg simonella. ze ging zitten en keek naar xlolx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Gesponsorde inhoud





I have never seen this before Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have never seen this before   I have never seen this before Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I have never seen this before
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stray! :: Buiten de stad :: Het kerkhof-
Ga naar: