Stray!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 We hebben gebieden nodig!

Ga naar beneden 
+12
Alice
Crauwl
Tifa
Koda
Lynn
Mizu
Mormel
Saphyra
Ayame
Zandro
Diesel
Audri
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 5:46 pm

IK heb mischien nog een paar.

-Zwembad
-Moeras
-Grotten
-Holen
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphyra
Geografisch poezebeest
Saphyra


Aantal berichten : 64
Punten : 23

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 5:59 pm

Misschien 't station? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Audri
Admin
Audri


Aantal berichten : 75
Punten : 35

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 6:11 pm

Donkere steegjes & Kerkhof toegevoegd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stray.actieforum.com
Crauwl

Crauwl


Aantal berichten : 12
Punten : 2

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 8:03 pm

Ik heb misschien een paar ideeën. Dikgedrukte zijn de verzonnen gebieden. :3

De stad
- Metrostation waaronder Verlaten treinrails - Een stuk treinrails waar sinds er een trein is gecrasht geen treinen meer rijden. Een paar kabine's van de trein liggen er nog.
- Winkelstraat - Zegt al genoeg.
- Kerktoren - In de kerktoren zijn er veel ratten en muizen te vinden, al moet je oppassen voor de mensen die af en toe de kerktoren in gaan en de uilen die ook een hapje willen mee-eten.

Buiten de stad
- Onder het platteland Verlaten boerderij en Graanvelden - Spreken voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 23
Punten : 8

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 8:05 pm

Ik heb een idee 8'D
Zo plots -Poef- kwam er eentje. Er-hem

Schoolplein
En/Of/+
School.

Spelende kinderen trekken Katten aan, sommige houden van de aandacht van de kleine kinderen. Het is dus een basis school Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://meerkatmirrors.actieforum.com/forum.htm
Koda
Geografisch poezebeest
Koda


Aantal berichten : 30
Punten : 6

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 9:09 pm

Persoonlijk vind ik dat plekken waar het erg druk is geen goede optie zijn. Natuurlijk zijn er katten die zich aangetrokken voelen tot vreemde. Toch is er bij ons een speeltuin waar we vaak rondhangen. Als ik daar een kater/poes zie en loop voorzichtig naar deze toe rent ie ook weg. In het algemeen zijn vreemde niet betrouwbaar. Zeker niet voor dingen die kleiner zijn dan ons.
De kerktoren lijkt me een redelijk idee. Omdat de muizen katten toch aantrekt. Als je die toch toevoegd, zou ik zeggen dat je hem dichtbij het kerkhof doet (aangezien kerken en kerkhoffen vaak samengaan).
Omg, ik ben een Geografisch poezebeest. Yeah Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Tifa

Tifa


Aantal berichten : 65
Punten : 33

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 9:37 pm

Trein en metro station vind ik erg goed bedacht.
Zwembad.....water......katten?
Die lijkt me weer minder.

Over de drukte.
Zwerfkatten zoeken de mensendrukte juist op,
heel simpel, daar is eten!

Daarom vind ik de winkelstraat ook erg goed.

Kerktoren vind ik wel leuk bij kerkhof idd
en daar zijn veel muizen en zo te vangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://daantje-maantje0-tifa.blogspot.com/
Saphyra
Geografisch poezebeest
Saphyra


Aantal berichten : 64
Punten : 23

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 9:38 pm

winkelstraat heeft teveel weg van de markt, lijkt mij. Kerktoren vind ik inderdaad leuk ^^
[denkt aan Big Ben 8D]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 9:40 pm

Zwembad ja ik leit me gaan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tifa

Tifa


Aantal berichten : 65
Punten : 33

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 9:41 pm

winkelstraat vind ik niet op de markt lijken,
de markt vind ik leuker,
meer te doen.
Maar bij de winkelstraat kan je ook proberen eten uit de winkels te stelen en achter in de magazijnen te slapen en op muizen jacht gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://daantje-maantje0-tifa.blogspot.com/
Volturi

Volturi


Aantal berichten : 15
Punten : 6

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 9:43 pm

Op muizen kan overal wel Wink
En uit winkels stelen? Wat kan je er er stelen? Dat kan je net zo goed op de markt ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tifa

Tifa


Aantal berichten : 65
Punten : 33

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 9:45 pm

Ja, idd, zoals ik al zei, markt is leuker.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://daantje-maantje0-tifa.blogspot.com/
Audri
Admin
Audri


Aantal berichten : 75
Punten : 35

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 9:46 pm

Crauwl schreef:
Ik heb misschien een paar ideeën. Dikgedrukte zijn de verzonnen gebieden. :3

De stad
- Metrostation
- Kerktoren - In de kerktoren zijn er veel ratten en muizen te vinden, al moet je oppassen voor de mensen die af en toe de kerktoren in gaan en de uilen die ook een hapje willen mee-eten.

Buiten de stad
- Onder het platteland Verlaten boerderij en Graanvelden - Spreken voor zich.

Deze twee zullen worden toegevoegd. Zwembad doe ik niet, omdat katten water nogal haten Laughing De winkelstraat laat ik ook vallen, omdat dat inderdaad nogal op de markt lijkt en een kat écht niet een winkel binnen kan komen, tenzij degene achter de kassa nogal blind is clown
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stray.actieforum.com
Lynn

Lynn


Aantal berichten : 53
Punten : 10

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 9:48 pm

Toch vind ik bos wel een leuk idee, gewoon tussen de bomen enzo. Aan de rand van de grote stad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crauwl

Crauwl


Aantal berichten : 12
Punten : 2

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 10:31 pm

Audri schreef:
Crauwl schreef:
Ik heb misschien een paar ideeën. Dikgedrukte zijn de verzonnen gebieden. :3

De stad
- Metrostation
- Kerktoren - In de kerktoren zijn er veel ratten en muizen te vinden, al moet je oppassen voor de mensen die af en toe de kerktoren in gaan en de uilen die ook een hapje willen mee-eten.

Buiten de stad
- Onder het platteland Verlaten boerderij en Graanvelden - Spreken voor zich.

Deze twee zullen worden toegevoegd. Zwembad doe ik niet, omdat katten water nogal haten Laughing De winkelstraat laat ik ook vallen, omdat dat inderdaad nogal op de markt lijkt en een kat écht niet een winkel binnen kan komen, tenzij degene achter de kassa nogal blind is clown

Je zei 2, maar het zijn er 4. XD
Bedoel je die onder de stad?

Het bos is inderdaad ook wel een leuk idee, maar daar heb je toch al eigenlijk het park voor?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayame

Ayame


Aantal berichten : 94
Punten : 45

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 10:32 pm

Bos Park is anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tifa

Tifa


Aantal berichten : 65
Punten : 33

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 10:37 pm

Bos is wilde natuur. Lopen konijnen rond die je kan vangen, maar misschien ook wel vossen en wolven die op jouw jagen. Er zijn daar zo goed als geen mensen. Een hele goeie plek voor de echt verwilderde katten. Die zie je niet zo vaak in de buurt van mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://daantje-maantje0-tifa.blogspot.com/
Audri
Admin
Audri


Aantal berichten : 75
Punten : 35

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 10:45 pm

Crauwl schreef:
Audri schreef:
Crauwl schreef:
Ik heb misschien een paar ideeën. Dikgedrukte zijn de verzonnen gebieden. :3

De stad
- Metrostation
- Kerktoren - In de kerktoren zijn er veel ratten en muizen te vinden, al moet je oppassen voor de mensen die af en toe de kerktoren in gaan en de uilen die ook een hapje willen mee-eten.

Buiten de stad
- Onder het platteland Verlaten boerderij en Graanvelden - Spreken voor zich.

Deze twee zullen worden toegevoegd. Zwembad doe ik niet, omdat katten water nogal haten Laughing De winkelstraat laat ik ook vallen, omdat dat inderdaad nogal op de markt lijkt en een kat écht niet een winkel binnen kan komen, tenzij degene achter de kassa nogal blind is clown

Je zei 2, maar het zijn er 4. XD
Bedoel je die onder de stad?

Het bos is inderdaad ook wel een leuk idee, maar daar heb je toch al eigenlijk het park voor?

Oh, ik ben slim x'] Ik bedoel die onder de stad ja ^^

Bos voeg ik misschien ook wel toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stray.actieforum.com
Mormel

Mormel


Aantal berichten : 58
Punten : 23

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 11:10 pm

Ik weet niet of je van plan was om dat nu direct te doen, maar ik zou er toch echt even mee wachten, omdat er voorlopig wel genoeg is in verhouding met het aantal leden. Wink

Een voetbalveldje, stinkende sloot, verlaten kermis, een hondenwijk (ookal zullen katten daar niet echt komen :]), misschien ook nog wat voor de huiskatten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Audri
Admin
Audri


Aantal berichten : 75
Punten : 35

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptyma maa 01, 2010 11:21 pm

Mormel schreef:
Ik weet niet of je van plan was om dat nu direct te doen, maar ik zou er toch echt even mee wachten, omdat er voorlopig wel genoeg is in verhouding met het aantal leden. Wink

Een voetbalveldje, stinkende sloot, verlaten kermis, een hondenwijk (ookal zullen katten daar niet echt komen :]), misschien ook nog wat voor de huiskatten?

Zoals je kan zien houd ik er nog een paar over als 'reserve' P:

Iets voor de huiskatten zou denk ik wel leuk zijn ja :')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stray.actieforum.com
Yesper

Yesper


Aantal berichten : 5
Punten : 1

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptydi maa 02, 2010 11:46 pm

De sjieke buurt. Echt waar de dure restaurants, hotels, en vijfsterren café's zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zandro
Geografisch poezebeest
Zandro


Aantal berichten : 18
Punten : 10

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptydi maa 02, 2010 11:52 pm

Yesper schreef:
De sjieke buurt. Echt waar de dure restaurants, hotels, en vijfsterren café's zitten.


Whoesh, daar kunnen de 'oververwende' katten rondlopen en een straakkat word er niet echt gewaardeerd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Yesper

Yesper


Aantal berichten : 5
Punten : 1

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptydi maa 02, 2010 11:53 pm

Zandro schreef:
Yesper schreef:
De sjieke buurt. Echt waar de dure restaurants, hotels, en vijfsterren café's zitten.


Whoesh, daar kunnen de 'oververwende' katten rondlopen en een straakkat word er niet echt gewaardeerd xD

De arrogante katten wonen daar en de straatkatten plukken alles uit de vuilnis.Want die rijke lui hebben meesta veel, heel veel afval Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowingstar

Glowingstar


Aantal berichten : 12
Punten : 9

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptywo maa 03, 2010 10:19 am

-Kermis (om te kijken of er tussen de troep die mensen achterlaten nog wat lekkers zit)
- Schuurtje (kan bij de kinderboerderij ofzo)
- Basisschool (voor katten die van aandacht houden)
zit er wat bij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Volturi

Volturi


Aantal berichten : 15
Punten : 6

We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Emptywo maa 03, 2010 5:58 pm

Bassischool is al genoemt. En afgekeurd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben gebieden nodig!   We hebben gebieden nodig! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
We hebben gebieden nodig!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stray! :: Non-RPG :: Suggesties, discussies & hulp :: Suggesties-
Ga naar: