Stray!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Belangstellend

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 11:13 am

Panda keek toe hoe Simonella zich klaarmaakte. hij bewonderde haar passie voor jagen. Dat had hij bijna nooit bij een poes gezien. Ze ving de muis in één keer. Dan verdeelde ze hem in tweeën.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 11:16 am

'hier voor jou' zei ze tegen panda. ze had hem het grootste stuk gegeven , hij had namelijk geprobeerd een grote duif te vangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 11:21 am

'Bedankt', zei Panda. Hij gaf haar als bedankje een kopje en smikkelde het beestje op. Hij was heerlijk. 'Je kan merken dat hij met liefde gedood is!', maakte Panda als grapje. Hij grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 11:24 am

'grap jas' zei ze. ze grijnsde even naar hem en begon haar eigen helft op te eten.
panda's zin 'je kan zien dat hij met liefde gedood was' bleef in haar hoofd rondhangen.
wat is er met me aan de hand?! dacht ze. ze schudde haar hoofd verward en ging verder met eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 11:28 am

Nadat Panda zijn helft had opgegeten was hij moe. Het was ook een drukke dag geweest. De maan stond nog hoog aan de hemel. 'Ik denk dat we maar een slaapplaats moeten gaan vinden. We kunnen niet de hele nacht hier blijven. Kom maar mee, we gaan wel op een oud bed slapen of zo...', en hij stond op, beleefd te wachten totdat Simonella klaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 11:30 am

simonella stond op 'oke', zei ze 'ik ben inderdaad wel een beetje moe ja'

(ik weet nu heel even niets te verzinnen xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 11:36 am

Even later vond Panda inderdaad een oud bed. Hij zat al onder de kattenharen. Hij wist van wie, ze waren van zijn broertje Sushi. Die moest hij nog eten brengen. Gelukkig kon hij wel voor zichzelf zorgen... Naast het bed lag een licht kleedje. 'Kom', zei hij, 'we leggen dit kleed er wel overheen.' Met wat teamwork lukte het nog ook. Het maanlicht scheen op de lege grond waar eerst het kleed lag. 'Het zal wel laat zijn, we kunnen beter gaan slapen en morgen verdergaan met eten zoeken.' En dat deden ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 11:40 am

simonella werd wakker van de zon die fel scheen.
tijd voor een ontbijt dacht ze. en ze ging op zoek naar 2/4 muizen voor panda en haar zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 11:45 am

Later werd Panda ook wakker, van geluiden. Kattengeluiden. Het was Simonella, die duidelijk een paar ratten had overmeesterd. Hij rekte zich uit en liep richting de geluiden. Simonella stond voor hem en dropte twee muizen en een dikke rat. Zelf had ze ook nog drie muizen. 'Wauw', zei Panda. Hij keek zijn ogen uit. 'Ontbijt op bed zou je bijna zeggen hè?', en Panda grinnikte. Hij nodigde Simonella uit om de muizen in de zon op te eten, op het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 11:50 am

panda en simonella aten in stilte. ze vond het wel gezellig , iemand met wie ze het goed kon vinden. ze had al zolang alleen door de straten gelopen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 11:54 am

Nadat ze hadden gegeten, zei Panda: 'Ik moet even gaan, Simonella. Sushi is nog wat te jong om dikke ratten te vangen. Ik ga even naar hem toe om hem wat te geven...', hij ving snel twee muizen en nam wat van zijn deel dat hij van Simonella gekregen had mee in zijn bek. 'Ik zal hem zeggen da jij dit gevangen hebt', zei hij, 'dat zal hij zeker waarderen. Tot zo!', en weg was hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 11:57 am

'tot zo'zei simonella en ze ging liggen op het bed , wachtend tot panda terug kwam van/met zijn broer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 6:58 pm

Even later kwam Panda terug, met een stukje vis. 'Hier', zei hij. Hij liet het op het bed vallen. 'Sushi had al vis gekregen enneh... ik dacht dat je misschien de muizen we zat zou zijn. Dus hier, een stukje makreel', en hij deelde het netjes met zijn klauw in tweeën. Het grootste stuk was weer eens voor Simonella. Een beetje slijmen kon nooit kwaad bij een meisje! En hij likte aan zijn visje.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 7:07 pm

'dankje panda'zei simonella. 'weet je zeker dat jij niet het grootste stuk wilt?'vroeg ze (als katten het konden) blozend. panda schudde van nee 'oke'zei ze. eet smakelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 7:08 pm

'Insgelijks', zei Panda. En hij likte zijn bekje af.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 7:29 pm

simonella gaf panda een kopje 'bedankt voor de vis' zei ze.
ze likte haar bekje en pootjes schoon.' panda?'hoe ben je eigenlijk een zwerfkat geworden?'


(ik heb het al gelezen op de character sheet maar heb weinig inpi Sad xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 9:27 pm

(( is goed hoor Wink ))

'Nou, kijk...', zei Panda smakkend, 'Ik ben gedumpt door mijn baasjes als kitten... ze wilden ons niet... dus nu zijn we hier beland. Mijn baasje kan dichtbij wonen, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb niets meer kunnen onthouden van de reis.' Simonella zweeg. De zon scheen fel op hun gezicht door het raam. De stilte was ondragelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 13, 2010 9:51 pm

simonella had medelijden met panda , hoe konden ze zo'n lieve kat nu zomaar dumpen!?
'sorry'zei ze 'ik wou dat ik iets voor je kon doen ofzo...' ze keek naar panda , hoe konden mensen zo bruut zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyma maa 15, 2010 8:21 pm

Panda schaamde zich een beetje voor zijn overweldigende antwoord. 'Hoe dan ook', zei hij, 'Zullen we maar eens een beetje er op uit gaan? Dit gebouw is oud en saai. Wat zeg je er van?' Panda keek Simonella hoopvol aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyma maa 15, 2010 8:23 pm

'ja goed idee' zei simonella , en ze sprong van het bed af. 'waar gaan we heen/o wat gaan we doen? honden pesten?' ze was wel in voor een geintje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyma maa 15, 2010 8:26 pm

'Laten we dat doen!', zei Panda, die daar ook wel zin in had. 'Maarreeh, dan moeten we wel uitkijken voor die Pluisje. Die is nog gevaarlijker dan een woeste hond!", grapte hij. De katten lachten en liepen het gebouw uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyma maa 15, 2010 8:44 pm

simonella liep naast panda , ze waren aan het praten en grappen aan het maken waardoor ze niet oplette waar ze liep , en ze kwam daardoor bijna onder een auto.
simonella schrok zich dood.
'ik ga denk ik beter uitkijken' zei ze en ze lachte nerveus
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptydi maa 16, 2010 9:08 am

Panda zag hoe Simonella was geschrokken. 'Tsja, eh... dat denk ik ook!', en hij dacht aan hoe gevaarlijk deze dag was. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
simonella

simonella


Aantal berichten : 143
Punten : 137

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptydi maa 16, 2010 5:58 pm

'oke kom , dan gaan we weer verder' simonella wou graag bij de auto's weg , want ze had er geen zin in om echt onder een auto te komen.
'kom , panda, we gaan hondjes plagen!'riep ze en ze rende lachend vooruit
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pirates-siem.blogspot.com
Panda

Panda


Aantal berichten : 84
Punten : 77

Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Emptyza maa 20, 2010 7:24 pm

Panda rende achter haar aan. 'Wat gaat ze snel', dacht hij. Hij lachte mee. 'Haha ja, hondjes pla...' Daar kwam de eerste hond al. Wat een joekel van een beest! Een grote hazewindhond had de twee pussy's in het oog. Hij gromde. 'Eh, Simonella...? PAS OP!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Belangstellend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangstellend   Belangstellend - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Belangstellend
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stray! :: De stad :: Het vervallen flatgebouw-
Ga naar: